Wednesday, February 9, 2011

saham akhirat

salam 1kg emas... hehehe.. xpernah jumpa lg tokey2 emas sebut salam 1kg emas.. bila dah capai 1kg emas.. beralih kepada salam 2kg emas pulak. mudah-mudahan lah..sebab makin kita sebut makin auranya datang. acap kali kita sebut secara positifnya minda akan set 2kg @ 3kg @ berkilo-kilo bergantung apa yang kita sebut.. teringin nk ikuti program Dr. Azizan pakar minda tu..

kali ini kawan nak inform kat pembaca semua.. sebagai keperluan tugasan pengajian kawan, kawan dikehendaki menjalankan satu program amal/sukarela.. tempatnya di Rumah Anak Yatim Tengku Ampuan Fatimah, Kuantan. dijadualkan pada 4-6 Mac 2011. kumpulan kawan perlu cari sponser untuk mereka dalam 10k sahaja. lebih kurang 65g emas je. bersamaan 1 x 50g + 1 x 10g + 1 x dinar.

oleh itu, jika ada usahawan/individu/jutawan yang teringin nak beramal dan nak tambah saham akhirat bolehlah hubungi kawan. 017-2106362. bukan WANG je kawan terima. sebarang bentuk METARIAL seperti buku-buku, kain pelikat, sejadah dll pun kawan terima..asal ikhlas..

sedekah ni besar pahalanya..u all pun tahu. nabi kata sekali kita sedekah, tumbuh satu pohon di akhirat, yang mana ada 7 tangkai, setiap dahan ada 700 tangkai lagi.. nilah saham emas yang kekal abadi. sedekah juga dapat membersihkan harta-harta dan dosa-dosa kita..

sila ke fb kawan.. time kasih.

1 comment: